Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ruženje naroda ili koga vodi „najvredniji“ čovek u Srbiji?

Komentari (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 10 oktobar 2016 10:47
Petar Pantelić
Hrabro, jasno i argumentovano. Svaka čast!
Preporuke:
146
2
2 ponedeljak, 10 oktobar 2016 10:57
Dušan
Svaka čast za tekst. Svaka preporuka i neka ga svi pročitaju.
Ovo bi ja dodao kao čovek koji je razmišljao o sličnoj temi. Ja sam kao i masa ljudi išao na posao i radio iako mi je kasnila plata. U fabrici u kojoj sam radio mi bi smo dobili oko pola plata na svake 3-4 nedelje. Na kraju bi se tako skupilo da nam se duguju po 3-4 plate.
Voleo bi da sam ja novinar i da to mogu da pitam Velikog Vođu u nekoj emisiji. Da li je lenj čovek koji ipak ode na posao iako zna da će mu plata kasniti? Da li je u EU moguće da neko ide na posao i radi i kada mu duguju 3-4 plate?
I drugo. Vučić je pokazao izuzetnu mržnju prema svemu Srpskom. I to objašnjava nazadnim pravoslavnim mentalitetom. I jer smo Slawiche untermenschen, tj. "niža" slovenska rasa. Voleo bi da mi Veliki Vođa kaže kako bi na primer radio pravnik i kakav bi mu bio učinak da je završio fakultet i u radnom je odnosu. Ali mu je plata toliko mala da i dalje mora da živi sa mamom i tatom?
Preporuke:
147
0
3 ponedeljak, 10 oktobar 2016 11:43
Zile
Alal vera. Zlata vredan tekst. Tako prosto tako ljudski tako srpski...
Preporuke:
132
1
4 ponedeljak, 10 oktobar 2016 11:47
sbo
Gledam godinama kako moje roditelje, tako i druge seljake oko nj koliko rade, i to mahom "da zemlja ne stoji u batalu, da ne kune" svesno idući "u minus".
zbog njih mi je (ovaj) ovakav tekst bio pred očima sve vreme. Jedino neuk nisam mogao da ga napišem.
Svaka čast, potpisujem svaku!
Preporuke:
120
0
5 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:06
Cviko
Jedan deo "lenjih" Srba živi i radi u inostranstvu. Kazaćete, pa to je njihova stvar. Jeste, jeste. Žive u nekim lepšim uslovima ali ima jedna stvar. Tamo plaćaju porez, tamo pune budžete a naš je prazan. Kad bi punili ovde, situacija bi nam bila ista. Ne bi bilo novaca? Kako? Lepo, kod nas se oduvek naizgled kraduckalo a ustvari KRALO. Ko krade? Ljudi na vlasti. Kako im to polazi za rukom. Prosto i jednostavno. Sami sebe kontrolišu a sve to "pokrivaju" galamom "narod je "lenj,krade" (čuveno: držte lopova). Šta može da ukrade onaj na kontejneru? Ništa ali mi to "gutamo". Preduzimamo ništa. Uzalud su ovakvi tekstovi kad se naša aktivnost svodi na čitanje, konstataciju i ponovno čitanje, konstatacija i ponovno čitanje i tako u krug, do iže jesi... Ono što nam nedostaje jeste konkretna akcija. Jedno od pitanja je kako onih 5 miliona glasača koji nisu glasali za ovu vlast, da zaobiđe onih 1,7 miliona koji su glasali za ovog što nam kaže da smo lenji. Šta možemo uraditi? Da li je rešenje 5 mil. motki?
Preporuke:
100
1
6 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:06
istina je lekovita
nije dovoljno preduzimljiv, kako nije dovoljno vredan i marljiv, kako nema razvijene radne navike i radnu etiku, kako je bezidejan, i kako mu nedostaje "protestantska radna etika" koja podrazumeva marljivost, štedljivost i preduzmljivost!


Poznato je psiholozima da ljudi drugima zameraju ono što njima samima fali.


Solidan članak. Pisac je mogao da doda i to koliko svim tim ljudima koji nešto pokušavaju da rade i razviju smeta država koja ih sputava i spotiče na svakom koraku. A država je ona klasa neradnika u strankama.
Preporuke:
94
2
7 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:13
Vuk Vojvodic
Vala svaka na mjestu, ka Vladikina! AV je pogubna pojava i pitam se gdje mu se dede ta cuvena protestantska skromnost pa i radnost. Zaposli se kad sjede u fotelju premijera a od skromnosti ni traga.Eto to je Premijer koji cini sto mu je volja po onoj cuvenoj: Drzava to sam Ja!Njegovi rezultati kao premijera su pliki, markentiski jel jedino tamo i postoje i svjedoci smo da radi vise za gdju Merkel i EU neg za Srbiju. Tomo kog nijesam zarezivao pokaza se kao veci domoljub. Dakle AV bi radi postenja trebao da podnese ostavku pa nek se u toj fotelji nadje neko SPOSOBAN !
Preporuke:
66
0
8 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:22
momir
Bravo, gospodine Šekler. Postali ste, fudbalski rečeno, Šeki za ovog amatera diljem svih njegovih sposobnosti. S lakoćom mu proturate kroz noge, a i kroz uši, krpenjaču njegovih zabluda, samohvala i idiotarija. I zbilja, otkako nam se Premijer oturio u intelektualce i počeo da mrzi sopstveni narod, ne bi bilo loše što češće mu podastirati narodnu logiku, argumentaciju i svekoliku sposobnost, pošto naš "intelektualni" premijer nema vremena, zbog silne zauzetosti, ni da popriča sa sopstvenim narodom. Imam utisak da je on družeći se sa mnogobrojnim svetskim i belosvetskim premijerima i predsednicima uobrazio da je pamet zarazna, prelazna stvar, pa se ostrvio na sopstveni narod. Imam utisak da je on sve gluplji i podmukliji kad je reč o odnosu prema srpskom narodu. Zasad bi, kao prvi korak otpora, mogle da budu spasonosne pouke koje vi na veličanstven način izvlačite iz "polemike" sa njim. Još jednom, bravo za ovo štivo, kao za sva prethodna!
Preporuke:
72
1
9 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:37
Bojan, Priština
I ja često kažem "ma nikakav smo narod" al to najčešće u trenucima kad sagledam - ko nas vodi.

Da je ta negativna selekcija plod neke unutrašnje volje ovog naroda, stvarno bi bili nikakav narod, ovako kad znam da je to rezultat nametanja spolja i to nametanja od onih snaga koje su naši tradicionalni neprijatelji i koji su nas koliko juče bombardovali(a bomabardaju i pljačkaju i druge mirne narode širom sveta) - onda sam srećan što pripadam baš ovom narodu koji se takvima suprostavlja i po visoku cenu a ne priključuje.

Naš bistri narod je davno zaključio da u svakom žitu ima kukolja pa tako i u narodu, koji na jednoj strani izrodi velike ljude dostojne divljenja ali i najgori šljam i ološ dostojan svake vreste prezira.

Kada je narod odličivao i birao mahom su ga vodili ovi iz prve vrste vredne divljenja a kada su odlučivali stranci mahom ovi iz druge vrste, to je nekako zakonomerno.
Preporuke:
67
1
10 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:47
Milić
Eh,Milanko,junače!Mnogo si truda uložio da napišeš ovakvu studiju o našoj sadašnjoj situaciji, da ne kažem propasti.Sve ti je tačno. Nema šta da se doda, a možda i oduzme.Kažu pametni ljudi:ima tekstova kojima ne možeš ništa da dodaš, a i onih kojima ne možeš ništa da oduzmeš(jer gube smisao).Tako si ti napisao tekst koji ne može ni tamo ni vamo. Svaka čast.Lično sam vezan za Kraljevo,iako sam daleko.Nastavi Milanko,možda nešto iznikne.Glupo mi je da dokazujem tvoje tvrdnje,jer su sve istinite. Čak imam i dodatnih,koji govore u korist Srba kao pametnog i radnog naroda.A ovi protestanti,od kojih su nastale sve sekte, pa i satanistička, mogu nama Srbima,ovaj, da rade razne stvari.
Preporuke:
64
0
11 ponedeljak, 10 oktobar 2016 12:55
Bojan, Priština
2
A svi ovi primeri koje je opisao g. Šekler su takođe vredi divljenja. Na tome se može napraviti nauka kako se narod dovija na sve načine ali u odsustvu svakog sistema.

Dizali su se iz pepela Nemci i Japanci i drugi narodi, ali su sa spoljnim faktorom podvukli crtu, načinili neke kompromise i onda neometano i uz određene podsticaje gradili sistem i kroz njih podizali države i društva.

A kod nas je druga priča bato, sistema ne da nema, nego postoji sistem dirigovan spolja koji je na štetu naroda i čini sve da mu oteža.

A narod, žilav i od čelika, se ne predaje, nego se bori, u gotovo bolesnoj privrednoj klimi u stanju nezdrave konkurencije neprestano iznalazi one oblasti koje neprijatelj nije ili ne može pokriti.

Ne možeš otovriti recimo pivaru, jer su straci preuzeli gigante sa infrastrukturom i imenom,ne možeš šiti jer jeftina uvozna roba ulazi bez carine - ali možeš frizeraj, pravljenje zimnice i sl. što navodi Šekler-e to su slike odsudne borbe za opstanak.
Preporuke:
63
0
12 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:04
Bojan, Priština
Nebojša Katić: O lenjosti naroda i stabilnim javnim finansijama

"Drama Srbije nije u nepreduzimljivosti i lenjosti njenih građana, već u nesposobnosti, neprofesionalizmu i očajnom kvalitetu njene bezidejne političke, i ne samo političke elite

Postoktobarska politička elita je za manje od jedne decenije razgradila državu. Uspela je da uništi industriju i oslabi poljoprivredu, uspela je da uništi domaći bankarski sistem, da uništi kulturni, obrazovni i medijski prostor. Lista je duga. U tom destruktivnom procesu stotine hiljada građana je ostalo bez posla i perspektive, a deo preduzetnih Srba se iselio i zauvek napustio zemlju, sklanjajući se od reformatora – spasilaca."
Preporuke:
62
1
13 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:06
Bojan, Priština
"Jedni razlog zbog koga sistem kako-tako funkcioniše su upravo preduzimljivi građani koji u opštem beznađu i dalje ne gube nadu. Ogroman broj ljudi, bez preterivanja i patetike, u dnevnoj je borbi za život i u njoj ne posustaje. Sve što se moglo uraditi preduzimljivošću, golim rukama, glavom, malim ulaganjima, u Srbiji živi i bori se.

Sektor usluga je u Srbiji fantastično razvijen i nepokrivenog prostora gotovo da nema. Od zanatskih, medicinskih i intelektualnih usluga svih vrsta, od trgovine do turizma, od pekara i prodavnica brze hrane do elitnih restorana, od hostela do malih hotela, sve je pokriveno i prepokriveno. Ovaj sektor više ne može da apsorbuje ono što industrija otpušta. Konkurencija je bespoštedna, gotovo nezdrava.

Ono što Srbiji manjka su industrijski pogoni i industrijski preduzetnici. U 21. veku oni ne nastaju preko noći i na ledini, niti nastaju u sistemu koji je uništio ono što je postojalo i čiji je carinski sistem širom otvorio vrata stranoj robi."
Preporuke:
51
0
14 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:08
Bojan, Priština
"No, vratimo se osnovnoj tezi s početka teksta. Ljudi preduzetničkog duha su u svim društvima u manjini, dok većinu čine savesni i upotrebljivi radnici čija mentalna struktura nije preduzetnička. U Srbiji će uvek biti pasivnih i lenjih ljudi koji čekaju da novac padne s neba ili da im ga neko donese kući, ali ni to nije samo srpska osobenost. U Srbiji, možda više nego drugde, ima i bolećivih roditelja koji ne bi da im se deca muče radom. Ali, pored dece iz takvih kuća, postoje i deca koja rade i koja se lavovski bore.

Drama Srbije nije u nepreduzimljivosti i lenjosti njenih građana, već u nesposobnosti, neprofesionalizmu i očajnom kvalitetu njene bezidejne političke, i ne samo političke, elite. Nema retorike iza koje se ta osnovna činjenica može sakriti."
Preporuke:
46
0
15 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:12
Jovan
Ovako se piše dragi moji "analitičari", sa puno činjenica i jasno svakom čoveku u Srbiji.
Preporuke:
52
0
16 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:24
istina je lekovita
Gospodin Predsednik Vlade, umesto što drvlje i kamenje baca na građane u svom neznanju i neiskustvu, mogao bi da se seti da počne da pravi sistem i državu, da Srbiji vrati njenu istoriju, jezik, sistem vrednosti - vertikale koje su je održale kroz teškoće i nevolje.
Preporuke:
41
0
17 ponedeljak, 10 oktobar 2016 13:25
Boško
Ja mislim da je baš dobro što se Vučić na ovakav način obraća glasačima.

Krajnje je vreme da im "beograd na vodi" takčno kaže šta gomila prevaranata koji nazivaju sebe "političarima" misli o glasačima i za šta im služe.

E sad što im to govori upravo onaj koji je proizvod čitave degeneracije naroda sa "uči sine da ne moraš da radiš i učlani se u partiju(e)" to samo pokazuje stepen njegove egomanijačke degenerisanosti.

U pravu je autor da je narod "sposoban" jer decenijama se šlepovao na "radio ne radio, svira ti radio", "niko ne može tako malo da me plati, koliko ja mogu malo da radim", i satekao stanove i "zarađene penzije"

Najsposobniji u suštini i održavaju već decenijama ovu farsu od države pored svih komunističkih, socijalističkih, demokratskih i naprednjačkih diletanata kao "vođa".

To su gastarbajteri koji od 60tih godina prošlog veka šalju svake godine milijarde evra porodicama u Stradiji i

omogućavaju im da glasaju za najveće budalesine bez posledica po standard.
Preporuke:
36
4
18 ponedeljak, 10 oktobar 2016 14:10
Radoje
Ja upravo mislim obratno. Daje više AV , naprimer kod Feketića,(bar deset) ON bi spasao bar deset puta više zavejane dece pre nego što bi gorska slušba uopšte i krenula. A narod nezahvalan i lenj, bio bi siguran da AV ( u deset primeraka) budno motri, i spreman je uvek da pomogne.Ili da AV bude i stovremeno na deset mesta (puni džakove sa peskom u Šapcu,popravlja bedeme u Obrenovcu , skače u nabujalu Kolubaru umesto onog Rusa, hapsi Kosmajca, razbija bedeme sive ekonomije na Bulevaru, a uz to zalazi i u svaki klozet u školama, a onda do ranih jutarnjih sati poše ekspoze od 600 strana). A onda bi on da ga ima više proterao kamion kroz tesan tunel u oba smera ISTOVREMENO. ON otkriva Ubice pevačice, raskrinkava ljude pod maskama i i pri tom garantuje da će nam već do Četvtka, a najvjše dva, dva i po Četvrtka biti bolje nego u Nemačkoj
Preporuke:
40
0
19 ponedeljak, 10 oktobar 2016 14:19
bane
Sve pohvale za odličan tekst!
Mene Vučić i njegovi komentari ne čude, on je u svakom društvu najnepristojniji i najpodliji, nego me čude mnogi dobri i pametni ljudi, čak i kolege komentatori sa ovog portala koji ponekad ne biraju reči u opisivanju svog naroda. Nije lepo da se kaže, ili da se napiše, da ovaj narod bolje i ne zaslužuje ili da su Srbi intelektualno inferiorni i zaglupljeni medijima ili da više veruju televizoru nego svom frižideru. Nije to lepo, a nije ni tačno. Svi mi, ovde prisutni komentatori, osećamo se pomalo nelagodno jer su nas, kao i ljude za koje smo glasali, neki pojedinci iz nekih stranačkih organa prevarili i prekrojili naš politički izbor. I to nas ovakve: informisane, obrazovane, politički pismene. Koristoljubive treba uvek napadati (političare) ali ako je problem u neznanju i naivnosti (narod), onda ni mi nismo savršeni.
Preporuke:
25
0
20 ponedeljak, 10 oktobar 2016 14:29
Jeste li primetili za je pomenuti monstrum počeo da se šminka kako bi umanjio izgled one gume za spasavanje od usana
Karikatura od nečoveka.
Preporuke:
42
1
21 ponedeljak, 10 oktobar 2016 14:35
Cviko
@Jovan,
I šta posle teksta i pohvala? Novi tekst i pohvale? Jedina razlika je ime autora. Ljudi, dokle tako?
Preporuke:
22
5
22 ponedeljak, 10 oktobar 2016 14:53
Tanja Paunović
HVALA gospodine Šekler, istorijska analiza, Srbiju čine veliki pojedinci na ponos čitave nacije.
Preporuke:
33
0
23 ponedeljak, 10 oktobar 2016 15:09
dajte mu Nemce!
Da vam kažem jednu jednostavnu istinu.
Srpski narod,donedavno seljak,ne veruje ni jednoj vlasti.
Takvu dozu mudrosti stekao je pod jarmom ili kulukom dahijskim,komunističkim,proevropskim.
To je ono što boli svaku vlast i šta obećava da će promeniti protestant.
Jer ne može da podnese da bude nevoljen i neshvaćen.
Što bi rekao kralj Ibi,preteća premijera:
dajte mi nov narod,šta će mi polovan?
kojner
Preporuke:
44
1
24 ponedeljak, 10 oktobar 2016 15:27
Zemunac
AKO je narod los,kakvi si tek OVI NASI politicari?Mozda su,a mozda i nisu, zaista OLOS do OLOSA,kako to VOLI DA KAZE Veliki Vodja!Od vatrenog RADIKALA,postao je jos vatreniji SLEDBENIK VEBERA i LUTERA,koje cak ni on sam DOVOLJNO ne razume!Glavna karakteristika ovog,u okupiranoj SRBIJI,za zapad nezamenjivog premijera,je da je ZAISTA odlican manipulator medijima i narodom!Svakog dana je u medijima!NO bas sada,kada nam zbog protivustavnog BRIELSKOG sporazuma otimaju TREPCU,u medijima NEMA ni njegovih slika,a ni izjava!Konsultuje ON sada MONISTRE,a sve odluke DONOSIO je ON SAM,pà i birao te ljude PO ZELJI.Jedino jos NAROD ne moze da promeni,pa da sve bude po njegovim UKUSU! DOLE MARIONETSKA VLADA!TREPCA nisu tri barake u Savamali ,a za gubitak Sev.KOsova je direkrtno odgovorna CRNA TROJKA,a ne omalovazavani NAROD!
Preporuke:
38
0
25 ponedeljak, 10 oktobar 2016 16:10
Ad hominem
Naziv nove protestantske sekte: SNS
Osnivač i vožd: GUANO BUGOINIANO
Preporuke:
26
0
26 ponedeljak, 10 oktobar 2016 16:38
S.Z.Ž
Komentarisati izjave jedne budale a da nije dvorska luda, je kontraproduktivno jer mu se daje za pravo. Ovom ćemo videti ledja kad tad a videćemo da li će tad smeti na ulicu da izadje?
Preporuke:
34
0
27 ponedeljak, 10 oktobar 2016 17:07
cmok Toronto
Isti ti *vredni* nose pelene i u trećoj smeni kao i njihov Predsednik Vlade.
Preporuke:
31
0
28 ponedeljak, 10 oktobar 2016 17:18
Banditski brlog
Potrebno je oko sto godina, rekao je šibicaski gmaz pred nordijskim privrednicima, da bi se mentalitet srpskog naroda promenio i približio skandinavskom i njemu omiljenom PROTESTANTSKOM moralu.

Ugledni ekonomista i poslovni konsultant Nebojša Katić odgovorio mu je ovako: Jedini razlog zbog koga sistem kako-tako funkcioniše su upravo preduzimljivi građani koji u opštem beznađu i dalje ne gube nadu. Ogroman broj ljudi, bez preterivanja i patetike, u dnevnoj je borbi za život i u njoj ne posustaje. Sve što se moglo uraditi predizimljivošću, golim rukama, glavom, malim ulaganjima, u Srbiji živi i bori se...
Katić zaključuje da ne nedostaje preduzimljivost, već fali kvalitetan državni aparat, fali usmeravanje i pomoć, na način kako su to radile zemlje koje su se uspešno razvile.
Preporuke:
39
0
29 ponedeljak, 10 oktobar 2016 18:11
Jovan
@Cviko
U pravu ste dosta je priče, vreme je za akciju. Samo akciju neće pokrenuti nijedna stranka nego neki novi Maki ili Beogradski Sindikat.
Hoćete vi da budete Maki? Ako hoćete ja ću se učlaniti U BS, pa svi zajedno na Trg da Lajemo!
Preporuke:
10
9
30 ponedeljak, 10 oktobar 2016 18:18
koba
Samo jedna zamerka, vučić se ne treba nazivati našim premijerom, jer on to nije.
Može se zvati: tzv premijer, okupacioni namesnik, najveći lažov, prenemagalo, podrepna muva, dosadno laprdalo, superman od Faketića, kompletni idiot,...
Preporuke:
42
0
31 ponedeljak, 10 oktobar 2016 18:36
...
Odličan tekst! Zaista više, on i njegovo okruženje su izrodi!
Preporuke:
21
0
32 ponedeljak, 10 oktobar 2016 19:05
Cviko
@Jovan,
Ako sam pogrešno (bukvalno) shvatio Vašu poruku, neka greh bude moj. Nisam za muziku a još manje za Lajanje (na zvezde?) Ako mi matorci treba da rušimo vlast, šta će mladi ra rade? Da li su sposobni da grade? Ako nisu, bolje od ovog im ni ne treba.
Preporuke:
19
1
33 ponedeljak, 10 oktobar 2016 19:08
bog dano vic
aman ljudi sta pricati o ljudima koji su godinama sluzili SSeSSelju i terorisali um Srbije...
Preporuke:
16
5
34 ponedeljak, 10 oktobar 2016 20:01
Srpski seljak
Ma svima je jasno da je on (premijer) mislio na svoje okruženje koje mu ne da da vidi vredne građane Srbije.
Preporuke:
22
0
35 ponedeljak, 10 oktobar 2016 20:21
SV
Kraljevčanin,pozlatilo Ti se!
Preporuke:
21
0
36 ponedeljak, 10 oktobar 2016 20:37
Jovan
@Cviko

Ovo je refren pesme Beogradskog Sindikata Govedina:

Ajmo svi zajedno
kao psi da lajemo
av, av, av, av, av
(Znači nije lajanje na zvezde.)

Tekstovi su ovde važniji od muzike. Pročitajte tekst pesme Sistem te laže pa će vam biti sve jasno.

Godine me ne sprečavaju da slušam BS.
Ko je demonstrirao 1968 i danas će. Ako si to zaboravio onda si stvarno mator.

Ako neko sruši AV-AV-AV-a biće to BS.
Preporuke:
21
3
37 ponedeljak, 10 oktobar 2016 20:47
Zoran Đorđević
Mislim da, pozivajući se na protestantsku filozofiju, Vučić Srbima zamera što nisu dovoljno pohlepni.
Preporuke:
25
1
38 ponedeljak, 10 oktobar 2016 21:03
Cviko
@Jovan,
Uzaludan Vam je trud. Ja volim ozbiljnu muziku. Pop, rok muzika još od šezdesetih godina prošlog veka nije dobila ni jednu bitku za napredak društva. Naprotiv, samo je rušila sve dobro što su prethodne generacije stvarale. Mi smo dobra ilustracija toga.
Preporuke:
18
4
39 ponedeljak, 10 oktobar 2016 22:32
Dragan
Ako pominjemo Kraljevo ne smemo izostaviti prvu privatnu srpsku fabriku aviona Aero East Europe.
Preporuke:
9
0
40 ponedeljak, 10 oktobar 2016 23:11
harun al rašid
Jedini problem ovog našeg naroda jeste taj što ima takvu bagru na vlasti, počevši od premijera do ministara i njihovih kadrova, koji svi do jednoga upropaste sve ono što je dobro u ovoj državi i društvu. U velikoj meri i oni postoje i opstaju zato što narod na svojoj grbači vuče sebe i svoje plus i njih, gole neradnike, lažove, lopove, diletante, dileje i ludake, ego manijake i patetične brbljivce koji ništa teže u životu od kašike nisu digli.
Preporuke:
11
2
41 utorak, 11 oktobar 2016 00:00
Turas
Tako je Šekleru . : da svako može preživeti i dočekati sutra, samo ako se oslanja na svoju porodicu, svoje prijatelje, svoj narod i na samog sebe. I nikoga više! U psihologiji lopova je uvek priča o poštenju . Takođe neradnici se uvek busaju kao radnici . Naš budza nema - kao ni njegov "čika" Toma- ni dana radnog staža . Neka mi neki - osim ovih novo-diplomiranih - stručnjak zucne da je ova kreatura pri zdravoj pameti .
Preporuke:
16
2
42 utorak, 11 oktobar 2016 03:23
Istoricar
Odlican tekst ali ne znam da li AV zasluzuje da se o njemu prica. Covek samo zna da se dodvorava zapadu i ne cudi da je bas on potpisao Briselski sporazum. Tim sporazumom Srbija se odrekla vise od 200 milijardi dolara. Drugo, dace strancima jos neke uspesne srpske firme, napravice jos neku aferu o nasim preduzetnicima da bi ih desetkovao i sigurno ce izdati RS. Jos samo nedostaje da se kao Tadic uvlaci Hrvatima i onda ce biti sampion izdaje interesa srpskog naroda.
Preporuke:
8
2
43 utorak, 11 oktobar 2016 06:36
Johnny
Ne želim da kontriram Dr Šekleru ,
izuzetaka ima uvek.. lane sam na sve moguće načine pokušao da pronađem i kupim pekmez ili sok od drenjina... rezultat velika nula !!
Sušene dudinke , da dudinke .. nisu čuli za tako nešto, dakle rezultat nula.Ako neko od čitalaca zna za mesto , neka ostavi poruku .
Hvala!
Preporuke:
9
2
44 utorak, 11 oktobar 2016 07:22
Istoricar
Problem nije samo sto najvredniji covek u Srbiji unistava i ponizava zemlju. Problem je sto je stvorio politicku situaciju koja ce sigurno voditi do velikih turbulencija. Sa ovakvom anti-srpskom politikom mozda ce omogucice jednom Seselju da bude predsednik zemlje. Zapravo, ja ne znam ko moze da pobedi Seselja a on je neuracunljiv, nepredvidljiv i nerazuman covek. Ne znam ni ko moze da zameni ove politicke mediokritete. Milosevic je ipak zlato u odnosu na ove likove poput Vucica i Seselja.
Preporuke:
10
2
45 utorak, 11 oktobar 2016 08:49
Žika
Alal vera gospodine Milanko. Odavno narod Srbije čeka da onom bolesnom protestantu da pravi odgovor na njegovo ruženje naroda. Puno truda je u ovom tekstu i revolta na pismen način iznesenog. Znam da je ovim odgovorom zadovoljan svaki pošteni, radni, invetivni Srbin i da je time cilj teksta ostvaren. Takođe znam i da je cilj teksta dopiranje do mozga klevetnika i ružitelja srpskog naroda, ali sam malo pesimista jer se bojim da tog odredišta cilja nema ili je u havarisanom stanju.
Preporuke:
11
2
46 utorak, 11 oktobar 2016 08:57
Autor za John-ija
Nije tačno da nema pekmez od drenjina...Pekmez od drenjina, koji se pravi nekuvan i samo uѕ dodatak šećera, se pravi u Kruševcu.Znam da čovek ima preko 3 hekatara drenjina i da kompletnu proizvodnju izvozi za Švajcarsku....osim toga, na svakoj većoj pijaci u jugozapadnoj Srbiji možete kupiti očišćene drenjine i da samo krenete da kuvate sami pekmez...
Preporuke:
14
3
47 utorak, 11 oktobar 2016 09:28
Dragoslavić
Bravo autoru i hvala! Sve ste rekli!
Preporuke:
12
3
48 utorak, 11 oktobar 2016 10:13
IT
Bravo... Odavno nisam pročitao ovako sadržajan, sistematičan i analitičan tekst koji ostavlja upečatljiv utisak na čitaoca... Svaka vam čast!
Preporuke:
11
2
49 utorak, 11 oktobar 2016 10:18
VELIKO
BRAVO
Preporuke:
11
2
50 utorak, 11 oktobar 2016 10:23
Šio mi ga Đura
Bravo gosn Šekler.I treba da ga "raskrinkamo".Narod ga mrzi,m mi takođe.Mora da mu neko izvanm nas kupuje glasove.Znate šta, sve mi se čini Tači i šip. kompanija.Nisu ni država a svi su iz sveta i Eu za njih.Neverovatno.Samo falimo mi pa da nam uzmu za sad Trepču i Poštu a posle sve do Niša."Albanija do Niša " je proklamovana još u pretprošlom veku.Oni je ostvaruju.Vučić pomaže, m narod ga glasa.A koje ste vi to nacije gosn Šekler,ako smem da pitam i gde to objavljujete što pišete.Narodne novine.Ima da ga sredimo.Neće on da daje Treču svom jačem i moćnijem protivniku Tačiju,dok su narod i s njim Škeler živi.Udri sad ovu bandu.
Preporuke:
13
1
51 utorak, 11 oktobar 2016 12:52
Radna etika
Koreanci i Japanci i imaju nesto nalik protestantskoj radnoj etici, Kinezi i Indusi imaju ogromno trziste i jeftinu radnu snagu (s tim sto se Kinezi bave kradjom intelektualne svojine), a Rusi imaju resurse (koje prodaju), znanje (koje retko koriste) i pravoslavlje (za koje ih velikom vecinom boli uvo)...
Preporuke:
4
14
52 utorak, 11 oktobar 2016 12:55
Samodovoljnost u XXI veku?
Svako ko u XXI veku pominje samodovoljnost, narocito ako se ta samodovoljnost navodno dogadja na srpskom selu, treba da pogleda koje kolicine Bayer-Monsanto semena upotrebe srpski samodovljni domacini, a koliko se "heirloom" semema sacuva za novu godinu (a da nisu bundeve i paradajz za kucnu upotrebu)...
Preporuke:
4
8
53 utorak, 11 oktobar 2016 13:01
Ajvar ce promeniti svet
Kada je autor do te mere elaborirao situaciju u vezi proizvodnje ajvara, red bi bio i da objasni koliko je gradjana prestalo da pravi ajvar u kucnoj radinosti i da ga kupuje od okolnih mini proizvodjaca... To, naravno, nimalo ne dokazuje da je u Srbiji "pocelo da se radi", vec da se dolazi do novog raslojavanja na one koji nece da se cimaju oko ajvara i one koji ce taj ajvar napraviti dovoljno jeftino... Istovremeno, uvoz makedonskog ajvara i dalje postoji i to se moze videti u svakom mega-marketu. Ako autor ne posecuje mega-markete, to ide u prilog njegovoj samodovoljnosti, ali nimalo ne ide u prilog njegovoj informisanosti.
Preporuke:
6
7
54 utorak, 11 oktobar 2016 13:34
Autor za Radnu etiku
To sto ste rekli za Koreance i Japance....da imaju nesto sto je slicno protestantskoj radnoj etici... uzmite knjigu "Loši Samarićani" od Ha Dzun Čanga...ili knjigu "23 stvaro o kapitalizmu koje vam nisu rekli" od istog autora... koji je Koreanac i profesor je na Kembridžu... I u startu da znate do devedesetih godina je ceo Zapad pisao o Koreancima da su lenji i da postoji "Koreansko vreme" a to zato što kasne na sastanak po nekoliko sati...Isto vam je u nemaćlim teklstovima za Japance kao o lenčugama i nevrednim ljudima..ali da ne prepričavam...jednostavno ovo što ste rekli je ttolna neistina!
A pročitajte i na blogu Nebojše Katića nekoliko članaka na ovu temu...pa će vam biti jasnije o čemu pričam.
Preporuke:
11
4
55 utorak, 11 oktobar 2016 17:20
Johnny
Autor za John-ija
Hvala Vam Dr Šekler , pokušaću sigurno , ne cepam dlaku na šesnaestine , ali ako čovek SVE izvozi za Švajcarsku pitanje se nameće , čega ima u Srbiji. Da u prvu ste to je sirov proizvod , mada može i da se kuva ali to već nije to !! A o dudinkama drugi put.
Svako dobro !!
Preporuke:
5
0
56 utorak, 11 oktobar 2016 20:06
Cviko
Zadnja fotografija u tekstu mogla bi se nazvati: "Budale oko lude"?
Preporuke:
9
0
57 sreda, 12 oktobar 2016 08:02
Za Autor za Radnu etiku
Niste shvatili šta pokušavam da kažem, ali je tako očekivano da ste potpuno sigurni da shvatate šta pokušavam da kažem.
Preporuke:
2
4
58 sreda, 12 oktobar 2016 13:29
Majstor Bob
Više puta sam ovde rekao: Vučko je priučeni, površni nevoljnik koji glumi državnika. Nema on pojma ni o protestantizmu, ni o ekonomiji, ni o državi, ni o čemu...

Mene čude oni koji glasaju za njega - on ih toliko izvređa kao nesposobne i lenjivce, a oni opet glasaju... tu nešto nije u redu.
Preporuke:
6
0
59 sreda, 12 oktobar 2016 15:19
DrJelaBisic
Postovani g.Sekler,citam sve I svasta(ne samo srpske novine I stiva)I do sada nisam kod nas naisla na ovakav tekst.Mada se u sustini ne slazem sa Vama,i smatram da je vecina stanovnika Srbije moralno propala(vec vise generacija)primeri koje ste naveli su divni,osvezavajuci,inspirativni I davno sam ih iscekvala I prizeljkivala.Ne znaci da su ljudi koji su poslovno preduzimljivi uvek moralne gromade-ali makar nisu infantilne kukumavke koje stalnio cekaju da Tata(=drzava)dodje I resi njihove probleme.Vecina ovih koje ste opisali nisu cak ni sitna industrijska preduzeca-ali su primer kako covek moze da se snadje da bi preziveo.Zbog takvh primera Srbi nisu gladni.Naravno da sve to nije industrija,i da u 21.v. drzava I drustvo ne mogu da zive od mesenja kolaca za svadbe ili popravki masina.Drzavi treba ozbiljna industrijaa.Vec kad dodjemo do carapa ili cipela-vidimo da to ne moze da se pravi u ovakvim radionicama...
Preporuke:
3
0
60 sreda, 12 oktobar 2016 15:33
Jadnici
Zna se koga vodi AV blaženko Trepčoljubivi, i koga ne vodi. On je predvodnik svih onih ovaca i idiota koji su za njega (ikad) glasali. To nisu grube reči, i svaki čitalac koji ima mozga, a nije se prodao za šaku soli, to dobro zna. Vožd vodi i svog ministra od tihe smerti, koji ga danas SMEHOTRESNO imitira i zdravu pamet iritira. Rijaliti zvani Mali Budo - da deca umiru greškom, od sepse, usred Vučićeve septičke jame.
Preporuke:
3
0
61 sreda, 12 oktobar 2016 16:07
DrJelaBisic 2
...Sto tice moralnog propadanja I evidentnog poinfantiljenja nacije,napravicu Vam prostu racunicu:Ako SNS ima 600.000 clanova,ja Vam tvrdim da su to sve moralnoo posrnule licnosti.Osnivanjem ove partije,izvrsena je jedna velika izdaja,od programa k9ji je bio program SRS preslo se ns briselski.Svi,koji su I posle toga ostali u SNS(daklee ovih 600.000)su moralno psrnule licnsti jer podrzavaju laz,izdaju I sve sto sa tim ide.To je vise od 10%biackog tela Srbije(u biracko telo ne spadaju maloletni,kojih,istina,imm sve manje,u procentima I apsolutnim brojevima,ali ih ipak ima)Ovih preduzimljivih mozda ima 10%,manje ili vise.U njih spadaju I oni koji su poceli,da sve masovnije,gaje marihuanu,vlasnci malih radionica za proizvodnju sinttetskih droga I sl,koji,za razliku od Vasih primera spadaju u sferu kriminala.To sto AV nekome spocitava nema nikakvu vrednost.Nije vazno samo sta se govori,vec pre svega ko to govori,pogotovo kada se receno ne zasniva na egzaktnim podatcima.
Preporuke:
2
1
62 sreda, 12 oktobar 2016 19:18
DrJelaBisic 3
Poseban problem poretstavjaju mladi I sredovecni,oni rodjeni od kraja 60ih.Oni ne pamte(kao moja generacija I starije)svu surovost komun diktature.Saputanja u kuhinji ko je odveden.Streljanja komsija I rodjaka.Divljane komunista,koji su ubijali na hiljade,bez ikakvog razloga,gore nego Nemci za vreme rata.Oni pamte umiveni I krvju smireni titoizam,koji se iscrpljivao u "korisnm malverzacijam","pozitivnoj nuli" I pokusaao da sitnisem iz medjnarodnih pozajmica(koje su se gomilale I nisu se vracale ni kamate kamatinih kamata potkupe mase:fica,letvanja,prividna sloboda umetnosti,pop kutura,(kao zamena za "kada su cvetale tikve".I onako-ko jos ide u pozoriste)To su generacije koje su ucestvovale u ratovima 90ih,mladi I neiskusni,skloni da budu izmanipulisani.Polit nepismeni.Neobrazovani,puni(I jos uvek su)predrasuda o svetu.Razmazeni-deca iz generacija jedinaca.Oni su,na jedvite jade izrodili novu geneacju,koja se masovno opija I drogira,infantilnu,koja smatra da je dzip ljudsko pravo...
Preporuke:
5
0
63 sreda, 12 oktobar 2016 21:05
DrJelaBisic 4
...Koji bi da se dovuku do malo boljih plata,kako bi mogli da se druze.Kaficari,koji su obdanista zamenili skolama u kojima nece da uce,vec se,naravno-druze,pa kad su I to prerasli sede u kaficima I"druze se"To su generacije koje cine nase glasacko telo,a na vrhu stoje stari,moji vrsnjaci I stariji I "kolo vode".Izdresirani u komunizmu,koji misle da CK jos zaseda.U tome uziva I tome treba da zahvali AV-ti ga uporn9 biraju,ne mora cak ni da se proglasi dozivotnum sinom narda(I narodnosti)I da I onkao JBT,koji mu je sve vise uzor)istovremeno bude I sin I otac nacije.
Preporuke:
2
0
64 četvrtak, 13 oktobar 2016 01:58
Observantes
Srpski narod je maltretiran i sredstva koja su protiv njega korišćena, da su upotrebljena protiv bilo kog drugog (nemačkog, engleskog, francuskog...), dovela bi do istih devijacija iz prinude. Srbin danas bira ili "kontejner" (onaj Srbin koji ne želi da povređuje druge i da manipuliše prevarom da bi stigao do novostvorene vrednosti ) ili kriminal( pa i u formi "biznisa") i to zavisi od lične reference, ponaosob. Utopija "nasilnog preduzetništva" je ne nova prevara i ista istorijska iluzija. Preduzetništvo je egizstencijalna kategorija i ono je uvek prisutno u ovom narodu, ne da bi se zaradilo nego da bi se preživelo!
Preporuke:
6
1
65 četvrtak, 13 oktobar 2016 02:00
Observantes
Suština fikcije preduzetništva je u oduzimanju sreće za pojedinca (hipnotisan rob koji troši zdravlje) i gubitka slobode za narod (jer gaji lažnu nadu). Taj ROB, pojedinac, ima fikciju da mu "preduzetništvo" može "skinuti lance". Da bi naplatio ropsko preduzetništvo (što nikad neće uspeti) gaziće sve pred sobom ("nemoralan rob"). Takav će, prevaren najpre izvršiti samoubistvo. Onaj koji uz pomoć utivacnih veza iz obližnje "politike" to uspe postaće "gestapo majstor". Konzument kontejnera će živeti najmanje prljav. Jer, "kontejner" je civilizacijska destinacija namenjena Srbima. Dvadeseti vek je to potvrdio (s obzirom na žrtvu koju je srpski narod dao) a HHI to surovo potencira za skalu više.
Porobljen srpski narod tako će vekovima više umirati. Komplimenti će mu euforično biti dodeljivani samo onda kada treba da uzme oružje u ruke i da gine jer Srbin tada "spasava svet".
Preporuke:
7
1
66 petak, 14 oktobar 2016 01:26
Observantes
Dakle, suština antisrpske genocidne politike silom (istorijom potvrđene) svela se na dve opcije koja vode istom rezulatatu: 1) mir, u kome će Srbi "preduzetnici" (žalosni) umirati kao robovi s katastrofalnim zdravstvenim presekom nacije dok im za "političkim stolom" isti neprijatelji oduzimaju ekonomske resurse koje su neki raniji Srbi stvorili "preduzetništvom", 2) rat, u kome će Srbi hrabro ginuti braneći civilizacijske vrednosti! Taj rezultat je nestajanje Srba. Srbi imaju samo dve opcije i u obe je isti saldo. Nestajanje! I u miru i u ratu! Ili gubiš zdravlje u miru ili gubiš život u ratu.
Preporuke:
3
1
67 petak, 14 oktobar 2016 18:00
DrJelaBisic
Za observantesa:Teze koje Vi iznosite iznose I mnogi drugi.To su,da tako kazem,srpske nacionalne teze.Ipak,nije mi jasno:1.zasto mislite da je spski narod malretiran vise I drugim sredstvima od drugih naroda(Bugara,Madzara,Grka,Arapa,Iranaca,Juznoamerikanaca...)2.zasto mislite da je dilema Srba danas iskljucivo"kontejner"ili kriminal?Posto ispred kontejnera jos uvek nema dugackih redova,ocigledno je da Vi mislite da vecina stanovnika Srbije zivi od kriminala.Mozda ste u pravu.3.zasto mislite da je preduzetnistvo iskljucivo za puko prezivljavanje,da mora da ponizava coveka(a kada radi za drugoga,za platu,to ga ne ponizava?)da li stvarno svaki preduzenik MORA da gazi sve oko sebe.Da li ste ikada bili preduzetnik u Srbiji,i kakva su Vasa iskustva?4.Da bi ste imali nesto u kontejnetu za konzumente iz njgaa,morate da imate srednju klasu u drustvu,koja baca u kontejner.4.Kada su to Srbi spasavali(I,pretpostavljam spasli)svet?
Preporuke:
2
0
68 petak, 14 oktobar 2016 18:04
DrJelaBisic 2
...Zakljucak(moj)iz Vasih premisa,je da I u miru I u ratu Srbi,umisljeni da spasavaju svet,rade gluposti.Gledajte,braco I sestre,svoja posla,i nemojte,molim vas da spasavate svet.
Preporuke:
3
0
69 petak, 21 oktobar 2016 23:04
pera
Bravo... najtačniji opis ove sramote srpskog naroda...
Preporuke:
0
0
70 nedelja, 23 oktobar 2016 22:16
Kvante
Gde je Vučić radio u struci i da li je u životu sastavio neki ugovor?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner